Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander hoofdstuk

2000 | OriginalPaper | Hoofdstuk

4 Ervarend leren

Auteurs: Frans Beelen, Marianne Oelers

Gepubliceerd in: Interactief

Uitgeverij: Bohn Stafleu van Loghum

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

In de interactie met de omgeving en anderen spelen zintuiglijke belevingen, emoties en intuïtie een belangrijke rol in de betekenisgeving en interpretatie van de omgeving. Woorden zijn noodzakelijk om deze betekenissen en interpretaties vast te leggen en hanteren. Taal speelt een belangrijke rol in de communicatie met anderen. Kinderen leren tijdens hun ontwikkeling die woorden die betrekking hebben op de eigen omgeving en hun eigen ervaringen daarin.

Met onderstaand(e) abonnement(en) heeft u direct toegang:

Dit product is nog niet beschikbaar met een online abonnement

Metagegevens
Titel
4 Ervarend leren
Auteurs
Frans Beelen
Marianne Oelers
Copyright
2000
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-313-9500-2_4