Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

28-12-2016 | Erratum | Uitgave 4/2017

Journal of Youth and Adolescence 4/2017

Erratum to: Personal Identity Development in Hispanic Immigrant Adolescents: Links with Positive Psychosocial Functioning, Depressive Symptoms, and Externalizing Problems

Tijdschrift:
Journal of Youth and Adolescence > Uitgave 4/2017
Auteurs:
Seth J. Schwartz, Jennifer B. Unger, Alan Meca, Elma I. Lorenzo-Blanco, Lourdes Baezconde-Garbanati, Miguel Ángel Cano, Brandy Piña-Watson, José Szapocznik, Byron L. Zamboanga, David Córdova, Andrea J. Romero, Tae Kyoung Lee, Daniel W. Soto, Juan A. Villamar, Karina M. Lizzi, Sabrina E. Des Rosiers, Monica Pattarroyo
Belangrijke opmerkingen
The online version of the original article can be found under doi:10.​1007/​s10964-016-0615-y.

Without Abstract

Log in om toegang te krijgen

Met onderstaand(e) abonnement(en) heeft u direct toegang:

BSL Psychologie Totaal

Met BSL Psychologie Totaal blijft u als professional steeds op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen binnen uw vak. Met het online abonnement heeft u toegang tot een groot aantal boeken, protocollen, vaktijdschriften en e-learnings op het gebied van psychologie en psychiatrie. Zo kunt u op uw gemak en wanneer het u het beste uitkomt verdiepen in uw vakgebied.

Over dit artikel

Andere artikelen Uitgave 4/2017

Journal of Youth and Adolescence 4/2017 Naar de uitgave