Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

03-10-2016 | Erratum | Uitgave 6/2016

Mindfulness 6/2016

Erratum to: Examining Ways That a Mindfulness-Based Intervention Reduces Stress in Public School Teachers: a Mixed-Methods Study

Tijdschrift:
Mindfulness > Uitgave 6/2016
Auteurs:
Cynthia Taylor, Jessica Harrison, Kyla Haimovitz, Eva Oberle, Kimberly Thomson, Kimberly Schonert-Reichl, Robert W. Roeser
Belangrijke opmerkingen
The online version of the original article can be found at http://​dx.​doi.​org/​10.​1007/​s12671-015-0425-4.

Without Abstract

Log in om toegang te krijgen

Met onderstaand(e) abonnement(en) heeft u direct toegang:

BSL Psychologie Totaal

Met BSL Psychologie Totaal blijf je als professional steeds op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen binnen jouw vak. Met het online abonnement heb je toegang tot een groot aantal boeken, protocollen, vaktijdschriften en e-learnings op het gebied van psychologie en psychiatrie. Zo kun je op je gemak en wanneer het jou het beste uitkomt verdiepen in jouw vakgebied.

Over dit artikel

Andere artikelen Uitgave 6/2016

Mindfulness 6/2016 Naar de uitgave