Skip to main content
Top
Gepubliceerd in:

01-11-2013 | Erratum

Erratum to: A Review of Technology-Based Interventions to Teach Academic Skills to Students with Autism Spectrum Disorder

Auteurs: Victoria Knight, Bethany R. McKissick, Alicia Saunders

Gepubliceerd in: Journal of Autism and Developmental Disorders | Uitgave 11/2013

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Excerpt

“Data collected at the University of Kentucky. Victoria Knight will be at Vanderbilt in Fall 2013”. …
Metagegevens
Titel
Erratum to: A Review of Technology-Based Interventions to Teach Academic Skills to Students with Autism Spectrum Disorder
Auteurs
Victoria Knight
Bethany R. McKissick
Alicia Saunders
Publicatiedatum
01-11-2013
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Autism and Developmental Disorders / Uitgave 11/2013
Print ISSN: 0162-3257
Elektronisch ISSN: 1573-3432
DOI
https://doi.org/10.1007/s10803-013-1848-1