Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

01-11-2013 | Erratum | Uitgave 11/2013

Journal of Autism and Developmental Disorders 11/2013

Erratum to: A Review of Technology-Based Interventions to Teach Academic Skills to Students with Autism Spectrum Disorder

Tijdschrift:
Journal of Autism and Developmental Disorders > Uitgave 11/2013
Auteurs:
Victoria Knight, Bethany R. McKissick, Alicia Saunders
Belangrijke opmerkingen
The online version of the original article can be found under doi:10.​1007/​s10803-013-1814-y.
The online version of the original article can be found at http://​dx.​doi.​org/​10.​1007/​s10803-013-1814-y.

Without Abstract

Log in om toegang te krijgen

Met onderstaand(e) abonnement(en) heeft u direct toegang:

BSL Psychologie Totaal

Met BSL Psychologie Totaal blijft u als professional steeds op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen binnen uw vak. Met het online abonnement heeft u toegang tot een groot aantal boeken, protocollen, vaktijdschriften en e-learnings op het gebied van psychologie en psychiatrie. Zo kunt u op uw gemak en wanneer het u het beste uitkomt verdiepen in uw vakgebied.

Over dit artikel

Andere artikelen Uitgave 11/2013

Journal of Autism and Developmental Disorders 11/2013 Naar de uitgave