Skip to main content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

Gepubliceerd in: Journal of Autism and Developmental Disorders 6/2010

01-06-2010 | Erratum

Erratum to: A Clinical Assessment Tool for Advanced Theory of Mind Performance in 5 to 12 Year Olds

Auteurs: Anne E. O’Hare, Lynne Bremner, Marysia Nash, Francesca Happé, Luisa M. Pettigrew

Gepubliceerd in: Journal of Autism and Developmental Disorders | Uitgave 6/2010

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Excerpt

The story labeling in Table 1 was incorrect. The correct order now shown below (Table  1), is in keeping with the order of administration and Appendix 2.
Table 1
Mean scores for individual stories and the total according to age for Question 2M
Story
5;0–5;11
6;0–6;11
7;0–7;11
8;0–8;11
9;0–9;11
10;0–10;11
11;0–11;11
12;0–12;11
P value
1 Lie (Dentist)
0.75
0.83
1.44
1.43
1.33
1.57
1.45
1.29
0.004
2 White Lie (Hat)
0.50
1.00
1.31
1.40
1.83
1.71
1.73
1.86
<0.001
3 Misunderstanding (Glove)
0.00
0.43
0.69
1.00
1.17
1.57
1.23
1.43
<0.001
4 Sarcasm (Picnic)
0.00
0.09
0.62
0.62
0.78
0.90
1.14
1.71
<0.001
5 Persuasion (Kittens)
0.00
0.30
0.44
0.67
1.39
1.43
1.36
1.71
<0.001
6 Contrary Emotion (Swings)
0.67
0.48
0.75
0.52
1.56
1.19
0.95
1.43
0.002
7 Pretend (Bananas)
1.00
0.61
1.50
1.05
1.56
1.52
1.59
1.86
<0.001
8 Joke (Haircut)
0.25
0.17
0.69
0.95
1.06
0.67
1.05
1.71
<0.001
9 Figure of Speech (Cough)
0.00
0.13
0.31
0.62
1.17
0.81
1.05
1.57
<0.001
10 Double Bluff (Ping-Pong)
0.00
0.48
0.56
0.62
0.67
1.14
0.55
0.86
0.006
11 Appearance/Reality (Santa Claus)
1.00
1.00
1.19
1.24
1.39
1.48
1.50
1.57
0.001
12 Forget (Doll)
0.50
0.83
1.38
1.24
1.17
1.57
1.09
2.00
0.001
Total
4.67
6.35
10.88
11.65
15.06
15.57
14.68
19.00
<0.001
P value is for significance of association with age
Metagegevens
Titel
Erratum to: A Clinical Assessment Tool for Advanced Theory of Mind Performance in 5 to 12 Year Olds
Auteurs
Anne E. O’Hare
Lynne Bremner
Marysia Nash
Francesca Happé
Luisa M. Pettigrew
Publicatiedatum
01-06-2010
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Autism and Developmental Disorders / Uitgave 6/2010
Print ISSN: 0162-3257
Elektronisch ISSN: 1573-3432
DOI
https://doi.org/10.1007/s10803-010-0971-5

Andere artikelen Uitgave 6/2010

Journal of Autism and Developmental Disorders 6/2010 Naar de uitgave