Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

Gepubliceerd in: Journal of Autism and Developmental Disorders 3/2000

01-06-2000

Enhancing Social Skills of Kindergarten Children with Autism Through the Training of Multiple Peers as Tutors

Auteurs: Kelle M. Laushey, L. Juane Heflin

Gepubliceerd in: Journal of Autism and Developmental Disorders | Uitgave 3/2000

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail
Metagegevens
Titel
Enhancing Social Skills of Kindergarten Children with Autism Through the Training of Multiple Peers as Tutors
Auteurs
Kelle M. Laushey
L. Juane Heflin
Publicatiedatum
01-06-2000
Uitgeverij
Kluwer Academic Publishers-Plenum Publishers
Gepubliceerd in
Journal of Autism and Developmental Disorders / Uitgave 3/2000
Print ISSN: 0162-3257
Elektronisch ISSN: 1573-3432
DOI
https://doi.org/10.1023/A:1005558101038