Skip to main content
Top
Gepubliceerd in:

01-08-2024 | Colum praktijkervaringen

en positieve review

Auteur: Ron Steenkist

Gepubliceerd in: Tandartspraktijk | Uitgave 5/2024

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

De serveerster vraagt om mijn telefoon. Die geef ik haar en vervolgens geeft ze zichzelf - tot mijn grote verbazing - een review met vijf sterren. Ik zit in een Aziatisch fastfood restaurant op Kensington station London. Het personeel draagt een knalrood T-shirt met op hun rug de tekst ‘scan mij als u mij ziet' en een enorme QR-code. Met die code kan ik een review geven. Een sterk staaltje guerrilla marketing. Everything is marketing zoals de Amerikaanse tandarts Fred Joval een van zijn boeken genoemd heeft. …
Metagegevens
Titel
en positieve review
Auteur
Ron Steenkist
Publicatiedatum
01-08-2024
Uitgeverij
BSL Media & Learning
Gepubliceerd in
Tandartspraktijk / Uitgave 5/2024
Print ISSN: 0167-1685
Elektronisch ISSN: 1875-6808
DOI
https://doi.org/10.1007/s12496-024-0561-x