Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

01-05-2019 | How to | Uitgave 5/2019

Skipr 5/2019

Eerste hulp bij slechte reviews

Tijdschrift:
Skipr > Uitgave 5/2019
Auteur:
Bohn Stafleu van Loghum
Belangrijke opmerkingen
Door KNMT (beroepsvereniging voor tandartsen, orthodontisten en MKA-chirurgen)

Samenvatting

Ontevreden patiënten laten wel eens een negatieve beoordeling over hun bezoek aan een zorgverlener achter op een website als tandarts.nl, zorgkaartnederland.nl of independer.nl. U hoeft niet lijdzaam toe te kijken. Vijf tips om de schade te beperken.

Log in om toegang te krijgen

Met onderstaand(e) abonnement(en) heeft u direct toegang:

Dit product is nog niet beschikbaar met een online abonnement

Over dit artikel

Andere artikelen Uitgave 5/2019

Skipr 5/2019 Naar de uitgave

Kort bestek

Kort bestek