Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

01-05-2019 | hoofdredactioneel | Uitgave 5/2019

TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde 5/2019

Een klacht is een gratis advies

Tijdschrift:
TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde > Uitgave 5/2019
Auteur:
Jerry Spanjer
Vorige week las ik een scriptie van een verzekeringsarts met als onderwerp De impact van een klacht op de verzekeringsarts. Door middel van interviews werd onderzocht welk effect een klacht van een cliënt op de verzekeringsarts heeft. Het betrof klachten over onheuse bejegening, het niet eens zijn met het oordeel, onjuiste rapportage en het niet verrichten van een lichamelijk onderzoek. Wat me opviel was dat de artsen voornamelijk de negatieve effecten aangeven zoals slecht slapen en piekeren, angst voor een tuchtzaak en onzekerheid. Maar hoe zit het met de positieve effecten? ...

Log in om toegang te krijgen

Met onderstaand(e) abonnement(en) heeft u direct toegang:

TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde

TBV is het Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde. Kiest u voor TBV, dan blijft u op de hoogte van wetenschappelijke onderzoeken, praktijkonderzoeken, opinies, boekbesprekingen en nieuws van de vereniging.

Over dit artikel

Andere artikelen Uitgave 5/2019

TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde 5/2019 Naar de uitgave

congresverslag

Een hoofdpijncongres

congresverslag

Lustrumcongres NVVG