Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde 5/2019

01-05-2019 | hoofdredactioneel

Een klacht is een gratis advies

Auteur: Jerry Spanjer

Gepubliceerd in: TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde | Uitgave 5/2019

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Extract

Vorige week las ik een scriptie van een verzekeringsarts met als onderwerp De impact van een klacht op de verzekeringsarts. Door middel van interviews werd onderzocht welk effect een klacht van een cliënt op de verzekeringsarts heeft. Het betrof klachten over onheuse bejegening, het niet eens zijn met het oordeel, onjuiste rapportage en het niet verrichten van een lichamelijk onderzoek. Wat me opviel was dat de artsen voornamelijk de negatieve effecten aangeven zoals slecht slapen en piekeren, angst voor een tuchtzaak en onzekerheid. Maar hoe zit het met de positieve effecten? …
Metagegevens
Titel
Een klacht is een gratis advies
Auteur
Jerry Spanjer
Publicatiedatum
01-05-2019
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde / Uitgave 5/2019
Print ISSN: 0929-600X
Elektronisch ISSN: 1876-5858
DOI
https://doi.org/10.1007/s12498-019-0054-2

Andere artikelen Uitgave 5/2019

TBV – Tijdschrift voor Bedrijfs- en Verzekeringsgeneeskunde 5/2019 Naar de uitgave

van de verenigingen

van de verenigingen