Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

Gepubliceerd in: Journal of Autism and Developmental Disorders 5/1997

01-10-1997

Does Teaching Theory of Mind Have an Effect on the Ability to Develop Conversation in Children with Autism?

Auteurs: Julie Hadwin, Simon Baron-Cohen, Patricia Howlin, Katie Hill

Gepubliceerd in: Journal of Autism and Developmental Disorders | Uitgave 5/1997

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail
Metagegevens
Titel
Does Teaching Theory of Mind Have an Effect on the Ability to Develop Conversation in Children with Autism?
Auteurs
Julie Hadwin
Simon Baron-Cohen
Patricia Howlin
Katie Hill
Publicatiedatum
01-10-1997
Uitgeverij
Kluwer Academic Publishers-Plenum Publishers
Gepubliceerd in
Journal of Autism and Developmental Disorders / Uitgave 5/1997
Print ISSN: 0162-3257
Elektronisch ISSN: 1573-3432
DOI
https://doi.org/10.1023/A:1025826009731