Skip to main content
Top

2020 | OriginalPaper | Hoofdstuk

3. Doelstelling

Auteurs : M. L. A. Jonker-Kaars Sijpesteijn, Curriculumcommissie Opleiding Oefentherapie

Gepubliceerd in: De methode Mensendieck

Uitgeverij: Bohn Stafleu van Loghum

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Welke doelen kies je bij de oefeningen en waarom? De vier fasen van het leerproces van de patiënt worden nader toegelicht: er wordt ingegaan hoe, in het algemeen, de doelstelling van de oefeningen op de verschillende fasen afgesteld kan worden. Het meer specifiek aanpassen van de doelen wordt gedaan in de hoofdstukken van de oefeningen.
Metagegevens
Titel
Doelstelling
Auteurs
M. L. A. Jonker-Kaars Sijpesteijn
Curriculumcommissie Opleiding Oefentherapie
Copyright
2020
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-368-2551-1_3