Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

Gepubliceerd in: Journal of Child and Family Studies 3/2000

01-09-2000

Disciplinary Practices in Nebraska's Public Schools

Auteurs: Beth Winbinger, Antonis Katsiyannis, Teara Archwamety

Gepubliceerd in: Journal of Child and Family Studies | Uitgave 3/2000

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Met onderstaand(e) abonnement(en) heeft u direct toegang:

BSL Psychologie Totaal

Met BSL Psychologie Totaal blijf je als professional steeds op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen binnen jouw vak. Met het online abonnement heb je toegang tot een groot aantal boeken, protocollen, vaktijdschriften en e-learnings op het gebied van psychologie en psychiatrie. Zo kun je op je gemak en wanneer het jou het beste uitkomt verdiepen in jouw vakgebied.

Metagegevens
Titel
Disciplinary Practices in Nebraska's Public Schools
Auteurs
Beth Winbinger
Antonis Katsiyannis
Teara Archwamety
Publicatiedatum
01-09-2000
Uitgeverij
Kluwer Academic Publishers-Plenum Publishers
Gepubliceerd in
Journal of Child and Family Studies / Uitgave 3/2000
Print ISSN: 1062-1024
Elektronisch ISSN: 1573-2843
DOI
https://doi.org/10.1023/A:1026452709160