Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

01-10-2014 | Letter to the Editor | Uitgave 10/2014

Journal of Autism and Developmental Disorders 10/2014

Developing Undergraduate Coursework in Autism Spectrum Disorders

Tijdschrift:
Journal of Autism and Developmental Disorders > Uitgave 10/2014
Auteurs:
Tracy Loye Masterson, Francine Dimitriou, Kristine Turko, James McPartland

Abstract

With rates of autism spectrum disorders (ASD) continuing to rise alongside improvements in early identification and treatment, service providers are in great demand. Providing undergraduate students with opportunities for education and applied experiences with autism spectrum disorders (ASD) can help fill a valuable niche in the autism community. This paper will propose standards for best practice in educating undergraduates about autism spectrum disorders through coursework and practicum experiences.

Log in om toegang te krijgen

Met onderstaand(e) abonnement(en) heeft u direct toegang:

BSL Psychologie Totaal

Met BSL Psychologie Totaal blijft u als professional steeds op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen binnen uw vak. Met het online abonnement heeft u toegang tot een groot aantal boeken, protocollen, vaktijdschriften en e-learnings op het gebied van psychologie en psychiatrie. Zo kunt u op uw gemak en wanneer het u het beste uitkomt verdiepen in uw vakgebied.

Literatuur
Over dit artikel

Andere artikelen Uitgave 10/2014

Journal of Autism and Developmental Disorders 10/2014 Naar de uitgave