Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

Gepubliceerd in: Skipr 12/2015

01-12-2015 | Boeken

De wetten van communicatie

Auteur: Suzanne Weusten

Gepubliceerd in: Skipr | Uitgave 12/2015

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Een bestuurder die iets voor elkaar wil krijgen, moet het vooral hebben van zijn overtuigingskracht. En wie ooit zijn gehoor heeft meegekregen, weet dat louter rationele argumenten niet voldoende zijn. U moet het publiek ook emotioneel aanspreken, of dat nu rechtstreeks is in een vergadering, een congres of personeelsbijeenkomst, of via een medium als televisie.
Metagegevens
Titel
De wetten van communicatie
Auteur
Suzanne Weusten
Publicatiedatum
01-12-2015
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Skipr / Uitgave 12/2015
Print ISSN: 1876-8695
Elektronisch ISSN: 2211-8772
DOI
https://doi.org/10.1007/s12654-015-0193-8