Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

01-11-2014 | Uitgesproken | Uitgave 6/2014

Podosophia 6/2014

De stelling: Het is onzin om actief nieuwe patiënten te werven door de praktijk via verschillende kanalen online onder de aandacht te brengen. Ze vinden mij wel via mijn eigen website.

Tijdschrift:
Podosophia > Uitgave 6/2014
Auteur:
Bohn Stafleu van Loghum
Belangrijke opmerkingen
Wilt u ook een stelling voorleggen?
Mail deze dan naar podosophia@bsl.nl

Samenvatting

“Over vijf jaar krijg je met een advertentie in de regionale krant geen patiënt meer binnen. De patiënt van de toekomst zoekt op internet. Ook met alleen een eigen website ben je er niet. Iemand die op Google jouw websiteadres – ‘Podotherapie Oosterhout’, om maar wat te noemen – intikt, komt dan wel bij jou terecht, maar zo zoekt de gemiddelde cliënt niet. Die weet vaak niet eens wat een podotherapeut doet en zoekt op hielpijn of platvoeten.

Log in om toegang te krijgen

Met onderstaand(e) abonnement(en) heeft u direct toegang:

BSL Podotherapeut Totaal

Binnen de bundel kunt u gebruik maken van boeken, tijdschriften, e-learnings, web-tv's en uitlegvideo's. BSL Podotherapeut Totaal is overal toegankelijk; via uw PC, tablet of smartphone.

Podosophia

Podosophia stelt zich ten doel de beroepsgroep van podotherapeuten te voorzien van informatie die nodig is voor het inhoudelijk uitoefenen van het vak en het voeren van de praktijk. Daarbij is ook rui ...

Over dit artikel

Andere artikelen Uitgave 6/2014

Podosophia 6/2014 Naar de uitgave

Biomechanica & bewegingsanalyse

De ideale binnenzool