Skip to main content
Top

2018 | OriginalPaper | Hoofdstuk

25. De ‘ehealth-readiness’ van de cliënt

Auteurs : Philippe Delespaul, Michael Milo, Frank Schalken, Wilma Boevink, Jim Os

Gepubliceerd in: Goede GGZ!

Uitgeverij: Bohn Stafleu van Loghum

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Ook voor cliënten geldt uiteraard dat ze zonder problemen van de mogelijkheden van eHealth/mHealth gebruik moeten kunnen maken. Bij ggz-cliënten lijkt het gebruik van internet en smartphones veel lager te liggen dan het landelijk gemiddelde. En ook ggz-cliënten verschillen in kennis, vaardigheden en houdingsaspecten op het gebied van eHealth-readiness, analoog aan de verschillen zoals beschreven bij de zeven kenmerken van de hulpverlener.
Metagegevens
Titel
De ‘ehealth-readiness’ van de cliënt
Auteurs
Philippe Delespaul
Michael Milo
Frank Schalken
Wilma Boevink
Jim Os
Copyright
2018
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-368-2062-2_25