TODO: Skip to main content
Top

2013 | OriginalPaper | Hoofdstuk

3. CRM op het niveau van de organisatie

Auteur : Cathy van Dyck

Gepubliceerd in: Medisch teamwork

Uitgeverij: Bohn Stafleu van Loghum

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Inleiding

Al geruime tijd houden wetenschappers zich bezig met kwaliteit en veiligheid. Zo wordt onderzocht hoe het kan dat sommige organisaties nooit te maken krijgen met fatale ongelukken en andere wel. Waarom het sommige organisaties lukt iets te leren van hun fouten en andere niet. Daarbij gaat speciale aandacht uit naar oorzaken van (bijna-)incidenten en ongevallen die met de organisatie als geheel te maken hebben en effect hebben op het functioneren van het team en het individu.
Literatuur
Deze inhoud is alleen zichtbaar als je bent ingelogd en de juiste rechten hebt.
Metagegevens
Titel
CRM op het niveau van de organisatie CRM organisatieniveau
Auteur
Cathy van Dyck
Copyright
2013
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-313-9898-0_3