Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

06-05-2022 | Author Correction

Correction to: Multi-Informant Assessment of High-Achieving Students’ Behavioral and Emotional Strengths

Auteurs: Ahmed Hassan Hemdan Mohamed, Faisal Abdelfattah, Maxwell Opoku

Gepubliceerd in: Journal of Child and Family Studies

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Excerpt

Correction to: Journal of Child and Family Studies (2022) …

Met onderstaand(e) abonnement(en) heeft u direct toegang:

BSL Psychologie Totaal

Met BSL Psychologie Totaal blijf je als professional steeds op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen binnen jouw vak. Met het online abonnement heb je toegang tot een groot aantal boeken, protocollen, vaktijdschriften en e-learnings op het gebied van psychologie en psychiatrie. Zo kun je op je gemak en wanneer het jou het beste uitkomt verdiepen in jouw vakgebied.

Metagegevens
Titel
Correction to: Multi-Informant Assessment of High-Achieving Students’ Behavioral and Emotional Strengths
Auteurs
Ahmed Hassan Hemdan Mohamed
Faisal Abdelfattah
Maxwell Opoku
Publicatiedatum
06-05-2022
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Child and Family Studies
Print ISSN: 1062-1024
Elektronisch ISSN: 1573-2843
DOI
https://doi.org/10.1007/s10826-022-02276-3