Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Journal of Autism and Developmental Disorders 7/2018

19-03-2018 | Author Correction

Correction to: Exploring the Effectiveness of a Peer-Mediated Model of the PEERS Curriculum: A Pilot Randomized Control Trial

Auteurs: Nicole L. Matthews, Beatriz C. Orr, Katrina Warriner, Mary DeCarlo, Mia Sorensen, Jessica Laflin, Christopher J. Smith

Gepubliceerd in: Journal of Autism and Developmental Disorders | Uitgave 7/2018

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Excerpt

The original version of this article unfortunately contained a mistake. SSIS scores were mistakenly coded using student-report norms rather than parent-report norms. The corrected Table 3 and results are shown below. …
Metagegevens
Titel
Correction to: Exploring the Effectiveness of a Peer-Mediated Model of the PEERS Curriculum: A Pilot Randomized Control Trial
Auteurs
Nicole L. Matthews
Beatriz C. Orr
Katrina Warriner
Mary DeCarlo
Mia Sorensen
Jessica Laflin
Christopher J. Smith
Publicatiedatum
19-03-2018
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Autism and Developmental Disorders / Uitgave 7/2018
Print ISSN: 0162-3257
Elektronisch ISSN: 1573-3432
DOI
https://doi.org/10.1007/s10803-018-3531-z

Andere artikelen Uitgave 7/2018

Journal of Autism and Developmental Disorders 7/2018 Naar de uitgave