Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

19-03-2018 | Author Correction | Uitgave 7/2018

Journal of Autism and Developmental Disorders 7/2018

Correction to: Exploring the Effectiveness of a Peer-Mediated Model of the PEERS Curriculum: A Pilot Randomized Control Trial

Tijdschrift:
Journal of Autism and Developmental Disorders > Uitgave 7/2018
Auteurs:
Nicole L. Matthews, Beatriz C. Orr, Katrina Warriner, Mary DeCarlo, Mia Sorensen, Jessica Laflin, Christopher J. Smith
Belangrijke opmerkingen
The original article can be found online at https://​doi.​org/​10.​1007/​s10803-018-3504-2.

Abstract

The original version of this article unfortunately contained a mistake.

Log in om toegang te krijgen

Met onderstaand(e) abonnement(en) heeft u direct toegang:

BSL Psychologie Totaal

Met BSL Psychologie Totaal blijft u als professional steeds op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen binnen uw vak. Met het online abonnement heeft u toegang tot een groot aantal boeken, protocollen, vaktijdschriften en e-learnings op het gebied van psychologie en psychiatrie. Zo kunt u op uw gemak en wanneer het u het beste uitkomt verdiepen in uw vakgebied.

Over dit artikel

Andere artikelen Uitgave 7/2018

Journal of Autism and Developmental Disorders 7/2018 Naar de uitgave