Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

19-03-2018 | Author Correction | Uitgave 7/2018

Journal of Autism and Developmental Disorders 7/2018

Correction to: Exploring the Effectiveness of a Peer-Mediated Model of the PEERS Curriculum: A Pilot Randomized Control Trial

Tijdschrift:
Journal of Autism and Developmental Disorders > Uitgave 7/2018
Auteurs:
Nicole L. Matthews, Beatriz C. Orr, Katrina Warriner, Mary DeCarlo, Mia Sorensen, Jessica Laflin, Christopher J. Smith
Belangrijke opmerkingen
The original article can be found online at https://​doi.​org/​10.​1007/​s10803-018-3504-2.
The original version of this article unfortunately contained a mistake. SSIS scores were mistakenly coded using student-report norms rather than parent-report norms. The corrected Table 3 and results are shown below. ...

Log in om toegang te krijgen

Met onderstaand(e) abonnement(en) heeft u direct toegang:

BSL Psychologie Totaal

Met BSL Psychologie Totaal blijf je als professional steeds op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen binnen jouw vak. Met het online abonnement heb je toegang tot een groot aantal boeken, protocollen, vaktijdschriften en e-learnings op het gebied van psychologie en psychiatrie. Zo kun je op je gemak en wanneer het jou het beste uitkomt verdiepen in jouw vakgebied.

Over dit artikel

Andere artikelen Uitgave 7/2018

Journal of Autism and Developmental Disorders 7/2018 Naar de uitgave