Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

Gepubliceerd in: Cognitive Therapy and Research 6/2021

09-04-2021 | Correction

Correction to: Does Test Anxiety Predispose Poor School‑Related Wellbeing and Enhanced Risk of Emotional Disorders?

Auteurs: David W. Putwain, Diahann Gallard, Joanna Beaumont, Kristina Loderer, Nathaniel P. von der Embse

Gepubliceerd in: Cognitive Therapy and Research | Uitgave 6/2021

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Excerpt

The original version of this article unfortunately contained a mistake. The reference citation "(−et al. 2020a, b)" under subheading "Test Anxiety" should read as "(Putwain et al. 2020c)". The original article has been corrected. …
Metagegevens
Titel
Correction to: Does Test Anxiety Predispose Poor School‑Related Wellbeing and Enhanced Risk of Emotional Disorders?
Auteurs
David W. Putwain
Diahann Gallard
Joanna Beaumont
Kristina Loderer
Nathaniel P. von der Embse
Publicatiedatum
09-04-2021
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Cognitive Therapy and Research / Uitgave 6/2021
Print ISSN: 0147-5916
Elektronisch ISSN: 1573-2819
DOI
https://doi.org/10.1007/s10608-021-10220-w

Andere artikelen Uitgave 6/2021

Cognitive Therapy and Research 6/2021 Naar de uitgave