Skip to main content
Top
Gepubliceerd in:

Open Access 23-07-2024 | Correction

Correction: The Role of Implementation Climate in Moderating Educator Use of Evidence-Based Practices and Outcomes for Autistic Students

Auteurs: Aubyn C. Stahmer, Yue Yu, Jessica Suhrheinrich, Melina Melgarejo, Patricia Schetter

Gepubliceerd in: Journal of Autism and Developmental Disorders | Uitgave 10/2024

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail
insite
ZOEKEN
Opmerkingen
The online version of the original article can be found at https://​doi.​org/​10.​1007/​s10803-024-06443-x

Publisher’s Note

Springer Nature remains neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.
Correction: Journal of Autism and Developmental Disorders
In this article the author name ‘Melgarejo’ was incorrectly written as ‘Melgajaro’.
The original article has been corrected.
Open Access This article is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License, which permits use, sharing, adaptation, distribution and reproduction in any medium or format, as long as you give appropriate credit to the original author(s) and the source, provide a link to the Creative Commons licence, and indicate if changes were made. The images or other third party material in this article are included in the article’s Creative Commons licence, unless indicated otherwise in a credit line to the material. If material is not included in the article’s Creative Commons licence and your intended use is not permitted by statutory regulation or exceeds the permitted use, you will need to obtain permission directly from the copyright holder. To view a copy of this licence, visit http://​creativecommons.​org/​licenses/​by/​4.​0/​.

Publisher’s Note

Springer Nature remains neutral with regard to jurisdictional claims in published maps and institutional affiliations.
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Onze productaanbevelingen

BSL Psychologie Totaal

Met BSL Psychologie Totaal blijf je als professional steeds op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen binnen jouw vak. Met het online abonnement heb je toegang tot een groot aantal boeken, protocollen, vaktijdschriften en e-learnings op het gebied van psychologie en psychiatrie. Zo kun je op je gemak en wanneer het jou het beste uitkomt verdiepen in jouw vakgebied.

BSL Academy Accare GGZ collective

BSL GOP_opleiding GZ-psycholoog

Metagegevens
Titel
Correction: The Role of Implementation Climate in Moderating Educator Use of Evidence-Based Practices and Outcomes for Autistic Students
Auteurs
Aubyn C. Stahmer
Yue Yu
Jessica Suhrheinrich
Melina Melgarejo
Patricia Schetter
Publicatiedatum
23-07-2024
Uitgeverij
Springer US
Gepubliceerd in
Journal of Autism and Developmental Disorders / Uitgave 10/2024
Print ISSN: 0162-3257
Elektronisch ISSN: 1573-3432
DOI
https://doi.org/10.1007/s10803-024-06490-4