Concurrent Validity and Classification Accuracy of the Leiter and Leiter-R in Low-Functioning Children with Autism 01-02-2003 Gepubliceerd in: Auteurs Katherine D. Tsatsanis Nancy Dartnall Domenic Cicchetti Sara S. Sparrow Ami Klin Fred R. Volkmar Gepubliceerd in Journal of Autism and Developmental Disorders | Uitgave 1/2003 Log in om toegang te krijgen share DELEN Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link) Optie A: Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren” Optie B: Deel de link per e-mail Link delen publish Publiceer nu Delen Log in om toegang te krijgen Hier inloggen vorige artikel Stability and Change Among High-Functioning Children with Pervasive Developmental Disorders: A 2-Year Outcome Study volgende artikel The PDD Behavior Inventory: A Rating Scale for Assessing Response to Intervention in Children with Pervasive Developmental Disorder Metagegevens Titel Concurrent Validity and Classification Accuracy of the Leiter and Leiter-R in Low-Functioning Children with Autism Auteurs Katherine D. Tsatsanis Nancy Dartnall Domenic Cicchetti Sara S. Sparrow Ami Klin Fred R. Volkmar Publicatiedatum 01-02-2003 Uitgeverij Kluwer Academic Publishers-Plenum Publishers Gepubliceerd in Journal of Autism and Developmental Disorders / Uitgave 1/2003 Print ISSN: 0162-3257 Elektronisch ISSN: 1573-3432 DOI https://doi.org/10.1023/A:1022274219808