Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander artikel

Gepubliceerd in: Journal of Autism and Developmental Disorders 6/2003

01-12-2003

Commitment to Philosophy, Teacher Efficacy, and Burnout Among Teachers of Children with Autism

Auteurs: Heather K. Jennett, Sandra L. Harris, Gary B. Mesibov

Gepubliceerd in: Journal of Autism and Developmental Disorders | Uitgave 6/2003

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail
Metagegevens
Titel
Commitment to Philosophy, Teacher Efficacy, and Burnout Among Teachers of Children with Autism
Auteurs
Heather K. Jennett
Sandra L. Harris
Gary B. Mesibov
Publicatiedatum
01-12-2003
Uitgeverij
Kluwer Academic Publishers-Plenum Publishers
Gepubliceerd in
Journal of Autism and Developmental Disorders / Uitgave 6/2003
Print ISSN: 0162-3257
Elektronisch ISSN: 1573-3432
DOI
https://doi.org/10.1023/B:JADD.0000005996.19417.57