Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Cognitive Therapy and Research 3/2002

01-06-2002

Attributional Styles and Academic Achievement in University Students: A Longitudinal Investigation

Auteurs: Brandon E. Gibb, Lin Zhu, Lauren B. Alloy, Lyn Y. Abramson

Gepubliceerd in: Cognitive Therapy and Research | Uitgave 3/2002

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail
Metagegevens
Titel
Attributional Styles and Academic Achievement in University Students: A Longitudinal Investigation
Auteurs
Brandon E. Gibb
Lin Zhu
Lauren B. Alloy
Lyn Y. Abramson
Publicatiedatum
01-06-2002
Uitgeverij
Kluwer Academic Publishers-Plenum Publishers
Gepubliceerd in
Cognitive Therapy and Research / Uitgave 3/2002
Print ISSN: 0147-5916
Elektronisch ISSN: 1573-2819
DOI
https://doi.org/10.1023/A:1016072810255

Andere artikelen Uitgave 3/2002

Cognitive Therapy and Research 3/2002 Naar de uitgave