Skip to main content
Top
Gepubliceerd in: Tijdschrift voor Psychotherapie 1/2004

01-02-2004 | Gehoord

Ambiguous loss, risk and resilience in immigrants and ethnic minority families. Workshop door Celia Falicov, leergang systeemtherapie van nascholingsprogramma Symfora-groep. Amersfoort, 15 en 16 mei 2003

Auteur: Anneke van de Vijfeijke

Gepubliceerd in: Tijdschrift voor Psychotherapie | Uitgave 1/2004

Log in om toegang te krijgen
share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

In het nascholingsprogramma ‘Psychiatrie In progressie’ is in 2003 een serie workshops gepland in samenwerking met het Chicago Center for Family Health, de Nederlandse Vereniging voor Relatie- en Gezinstherapie en het Amsterdamse Instituut voor Relatie- en Gezinstherapie.
Literatuur
go back to reference Falicov, C.J. (1995). Training to think culturally: A multidimensional comparative framework. Family Process, 34, 373-388.CrossRefPubMed Falicov, C.J. (1995). Training to think culturally: A multidimensional comparative framework. Family Process, 34, 373-388.CrossRefPubMed
go back to reference Falicov, C.J. (1998). Latino families in therapy; A guide to multicultural practice. New York: Guilford Press. Falicov, C.J. (1998). Latino families in therapy; A guide to multicultural practice. New York: Guilford Press.
Metagegevens
Titel
Ambiguous loss, risk and resilience in immigrants and ethnic minority families. Workshop door Celia Falicov, leergang systeemtherapie van nascholingsprogramma Symfora-groep. Amersfoort, 15 en 16 mei 2003
Auteur
Anneke van de Vijfeijke
Publicatiedatum
01-02-2004
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
Gepubliceerd in
Tijdschrift voor Psychotherapie / Uitgave 1/2004
Print ISSN: 0165-1188
Elektronisch ISSN: 1876-5637
DOI
https://doi.org/10.1007/BF03062064

Andere artikelen Uitgave 1/2004

Tijdschrift voor Psychotherapie 1/2004 Naar de uitgave

Inleiding

Inleiding