Skip to main content
Top

2016 | OriginalPaper | Hoofdstuk

7 Behandelstrategieën in methodisch en didactisch perspectief

A Functieniveau

Auteurs : Eugene A. A. Rameckers, M. W. G. Nijhuis-van der Sanden, Tim Takken, Raoul H. H. Engelbert

Gepubliceerd in: Kinderfysiotherapie

Uitgeverij: Bohn Stafleu van Loghum

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Binnen het aangegeven MDL-model (zie figuur 7.5) en de indeling vanuit de ICF-CY (zie figuur 7.2) worden de handelingen op het functiedomein binnen de VVV-principes alle ingedeeld onder het principe verzwaren. In een tabel aan het eind van dit hoofdstuk (tabel 7.10) zijn de definities van alle gebruikte termen weergegeven en hierin is ‘verzwaren’ gedefinieerd als: het fysiek belasten volgens de trainingswetten van kracht, conditie en gewrichtsmobiliteit. Binnen het aangegeven MDL-model (zie figuur 7.5) en de indeling vanuit de ICF-CY (zie figuur 7.2) worden de handelingen op het functiedomein binnen de VVV-principes alle ingedeeld onder het principe verzwaren. In een tabel aan het eind van dit hoofdstuk (tabel 7.10) zijn de definities van alle gebruikte termen weergegeven en hierin is ‘verzwaren’ gedefinieerd als: het fysiek belasten volgens de trainingswetten van kracht, conditie en gewrichtsmobiliteit.
Literatuur
go back to reference Zie voor de literatuur bladzijde 236 en verder. Zie voor de literatuur bladzijde 236 en verder.
Metagegevens
Titel
7 Behandelstrategieën in methodisch en didactisch perspectief
Auteurs
Eugene A. A. Rameckers
M. W. G. Nijhuis-van der Sanden
Tim Takken
Raoul H. H. Engelbert
Copyright
2016
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-368-1592-5_15