Skip to main content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander hoofdstuk

2011 | OriginalPaper | Hoofdstuk

6 Het excellente ziekenhuis; prioriteiten voor de bestuurder

Auteur : M.D.J. Buitenhuis

Gepubliceerd in: Excelleren in de zorg

Uitgeverij: Bohn Stafleu van Loghum

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Bij de term ‘excellente zorg’ gaan de gedachten automatisch in de richting van uitmuntende zorg, geleverd door specialisten en verpleegkundigen. De kwaliteit van de geleverde zorg is direct afhankelijk van deze professionals.
Literatuur
go back to reference College bouw zorginstellingen (2008). Kwaliteit van de fysieke zorgomgeving. Utrecht: College bouw zorginstellingen. Rapport nr. 617. ISBN/EAN 9789085171058. College bouw zorginstellingen (2008). Kwaliteit van de fysieke zorgomgeving. Utrecht: College bouw zorginstellingen. Rapport nr. 617. ISBN/EAN 9789085171058.
go back to reference Gezondheidsraad (2009). Het ziekenhuis als helende omgeving. Den Haag: Gezondheidsraad. Publicatie nr. 2009/14. ISBN 9789055497744. Gezondheidsraad (2009). Het ziekenhuis als helende omgeving. Den Haag: Gezondheidsraad. Publicatie nr. 2009/14. ISBN 9789055497744.
go back to reference Hinkema, M. & Nauta, J. (2009). De chirurg in de buurt. Medisch Contact, 64, 33-34. Hinkema, M. & Nauta, J. (2009). De chirurg in de buurt. Medisch Contact, 64, 33-34.
go back to reference Lee, F. (2009). Als Disney de baas was in uw ziekenhuis, 9 1/2 dingen die u anders zou doen. Amsterdam: Reed Business. ISBN 9789035230538. Lee, F. (2009). Als Disney de baas was in uw ziekenhuis, 9 1/2 dingen die u anders zou doen. Amsterdam: Reed Business. ISBN 9789035230538.
Metagegevens
Titel
6 Het excellente ziekenhuis; prioriteiten voor de bestuurder
Auteur
M.D.J. Buitenhuis
Copyright
2011
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-313-7985-9_10