Skip to main content
main-content
Top

Tip

Swipe om te navigeren naar een ander hoofdstuk

2010 | OriginalPaper | Hoofdstuk

4 Kwaliteit van de examinering

Auteurs : Nicolien van Halem, Tera Stuut, Henny Verbeek

Gepubliceerd in: Zakboek Toetsen en beoordelen in zorg en welzijn

Uitgeverij: Bohn Stafleu van Loghum

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Hoe zorg je voor kwaliteit bij toetsen en beoordelen? Dit hoofdstuk behandelt wat ieders verantwoordelijkheid is om te zorgen dat het toetsproces eerlijk en betrouwbaar verloopt. Alle betrokkenen hebben hierin een eigen rol: de student, de school, de praktijk, het kenniscentrum en de inspectie van onderwijs.
Metagegevens
Titel
4 Kwaliteit van de examinering
Auteurs
Nicolien van Halem
Tera Stuut
Henny Verbeek
Copyright
2010
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-313-8447-1_4