Skip to main content
Top

2007 | OriginalPaper | Hoofdstuk

6 Voorwaarden voor het toepassen van graded activity in de dagelijkse praktijk

Auteurs : Albère Köke, Paul van Wilgen, Arno Engers, Mario Geilen

Gepubliceerd in: Graded activity

Uitgeverij: Bohn Stafleu van Loghum

share
DELEN

Deel dit onderdeel of sectie (kopieer de link)

  • Optie A:
    Klik op de rechtermuisknop op de link en selecteer de optie “linkadres kopiëren”
  • Optie B:
    Deel de link per e-mail

Samenvatting

Het toepassen van een graded-activityprogramma vraagt niet alleen kennis en inzicht in de cognitief-gedragsmatige principes. Het vereist op de eerste plaats een zekere attitude ten aanzien van gezondheidsproblemen en de rol van hulpverleners daarbij. Deze attitude wordt grotendeels bepaald door het model (biomedisch of biopsychosociaal) waarbinnen iemand is opgeleid en werkt.
Metagegevens
Titel
6 Voorwaarden voor het toepassen van graded activity in de dagelijkse praktijk
Auteurs
Albère Köke
Paul van Wilgen
Arno Engers
Mario Geilen
Copyright
2007
Uitgeverij
Bohn Stafleu van Loghum
DOI
https://doi.org/10.1007/978-90-313-6970-6_6